Benvinguts al bloc del PSPV Bocairent

Benvinguts al bloc de l'Agrupació Local de Bocairent del PSPV. Des d'aquest blog volem fer arribar a tots els bocairentins/es les notícies, idees, opinions i fotos que es promouen dins del partit. Aixi mateix donem la benvinguda a totes aquelles persones que vulguen col·laborar amb nosaltres aportant idees i comentaris.

dijous, 21 de maig del 2015

Útils per a la ciutadania: els nostres motius en patrimoni, obres, serveis i urbanisme

Un patrimoni cuidat i útil és el que marca la nostra acció de govern, per això, hem posat en valor les coves del Colomer i la Casa dels pintors així com hem restaurat nombrosos documents de l’Arxiu històric. Però no sols això, també hem realitzat altres projectes més quotidians (com la rehabilitació de les voreres i de les baranes del pont de sant Blai) i, sobretot, moltes actuacions puntuals que milloren el dia a dia del veïnat com l’eliminació de barreres arquitectòniques, l’arreglament de voreres o la instal·lació de baranes que faciliten la mobilitat. Unes línies d’actuació en les quals seguim creient. A més, estem immersos en la redacció d’un nou Pla general d’ordenació urbana que ha de definir, entre totes i tots, el Bocairent del futur i, per això, hem apostat fermament per la participació ciutadana i per escoltar totes les propostes.


Un patrimonio cuidado y útil es lo que marca nuestra acción de gobierno, por eso, hemos puesto en valor las cuevas del Colomer y la Casa de los pintores así como hemos restaurado numerosos documentos del Archivo histórico. Pero no sólo eso, también hemos realizado otros proyectos más cotidianos (como la rehabilitación de las aceras y barandillas del puente de san Blas) y, sobretodo, muchas actuaciones puntuales que mejoran el día a día del vecindario como la eliminación de barreras arquitectónicas, el arreglo de aceras o la instalación de barandillas que faciliten la movilidad. Unas líneas de actuación en las que seguimos creyendo. Además, estamos inmersos en la redacción de un nuevo Plan general de ordenación urbana que debe de definir, entre todas y todos, el Bocairent del futuro y, por eso, hemos apostado firmemente por la participación ciudadana y por escuchas todas las propuestas.